Heeft u een vraag? Neem alvast eens een kijkje bij de veelgestelde vragen hieronder. Vindt u het antwoord niet? Stuur ons dan gerust een bericht via het contactformulier. Wij staan voor u klaar!

Veelgestelde vragen
Wat breng ik mee bij de eerste behandeling?
Gelieve bij de eerste behandeling volgende zaken mee te brengen: uw identiteitskaart, het voorschrift van de arts (max. 2 maanden geleden uitgeschreven) en eventueel beeldmateriaal, verslagen van de specialist, …
Indien het een arbeidsongeval betreft, vragen wij voor de bevestiging van de verzekering ongevallen werkgever. Deze dient volgende gegevens te bevatten: datum ongeval, dossiernummer, dossierbeheerder en de gegevens van de verzekering voor arbeidsongevallen.
Komen jullie ook aan huis?
Indien noodzakelijk en binnen een straal van ± 5 km bieden wij behandelingen aan huis.
Kan ik makkelijk in de buurt parkeren?
Ja, er is een ruime (gratis) parking aan de overkant van de straat. U kan ook parkeren in de omliggende straten.
Hoe kan ik in jullie praktijk betalen?
U kan ter plekke bij ons betalen met Bancontact of Payconiq.
Op welke terugbetaling kan ik rekenen?
Alle zorgverstrekkers bij Hemix Kine zijn geconventioneerd. Hierdoor ontvangt u de maximale terugbetaling volgens uw statuut bij de mutualiteit.
De behandeling
U kan elke werkdag bij ons terecht voor een behandeling. Deze duurt standaard 30 minuten. Voor of na de behandeling kan u ook oefenen in de oefenruimte. Indien noodzakelijk, bieden wij ook huisbezoeken aan.
Uw eerste afspraak
Gelieve ons voor een eerste afspraak telefonisch te contacteren via het nummer +32 (0) 3 887 82 30 . We verzoeken u ook om volgende documenten mee te brengen: uw identiteitskaart, het voorschrift van de arts (max. 2 maanden geleden uitgeschreven), eventueel beeldmateriaal, verslagen van de specialist, …
Wat bij een annulatie?
Indien u niet aanwezig kan zijn op uw afspraak, vragen we u om ons minstens 24 u op voorhand te verwittigen. Alvast bedankt voor uw begrip!