Heeft u een vraag? Neem alvast eens een kijkje bij de veelgestelde vragen hieronder. Vindt u het antwoord niet? Stuur ons dan gerust een bericht via het contactformulier. Wij staan voor u klaar!
Veelgestelde vragen
Wat breng ik mee bij de eerste behandeling?
Gelieve bij de eerste behandeling volgende zaken mee te brengen: uw identiteitskaart, het voorschrift van de arts (max. 2 maanden geleden uitgeschreven) en eventueel beeldmateriaal, verslagen van de specialist, …
Indien het een arbeidsongeval betreft, vragen wij voor de bevestiging van de verzekering ongevallen werkgever. Deze dient volgende gegevens te bevatten: datum ongeval, dossiernummer, dossierbeheerder en de gegevens van de verzekering voor arbeidsongevallen.
Komen jullie ook aan huis?
Op dit moment nemen wij geen nieuwe huisbezoeken meer aan.
Kan ik makkelijk in de buurt parkeren?
Ja, er is een ruime (gratis) parking aan de overkant van de straat. U kan ook parkeren in de omliggende straten.
Hoe kan ik in jullie praktijk betalen?
U kan ter plekke bij ons betalen met Bancontact of Payconiq.
Op welke terugbetaling kan ik rekenen?
Alle zorgverstrekkers bij Hemix Kine zijn geconventioneerd. Hierdoor ontvangt u de maximale terugbetaling volgens uw statuut bij de mutualiteit.
De behandeling
U kan elke werkdag bij ons terecht voor een behandeling. Deze duurt standaard 30 minuten. Voor of na de behandeling kan u ook oefenen in de oefenruimte. Indien noodzakelijk, bieden wij ook huisbezoeken aan.
Uw eerste afspraak
Gelieve ons voor een eerste afspraak telefonisch te contacteren via het nummer +32 (0) 3 887 82 30 . We verzoeken u ook om volgende documenten mee te brengen: uw identiteitskaart, het voorschrift van de arts (max. 2 maanden geleden uitgeschreven), eventueel beeldmateriaal, verslagen van de specialist, …
Wat bij een annulatie?
Indien u niet aanwezig kan zijn op uw afspraak, vragen we u om ons minstens 24 u op voorhand te verwittigen. Alvast bedankt voor uw begrip!